Pár malých mušek

Našli jste nějakou nesrovnalost nebo zásadní chybu v modu? Napište nám o tom!

Pár malých mušek

Příspěvekod SssnakessS v úte 18. kvě 2010 13:37:04

Mám tu pár nesrovnalostí a bugů, na které jsem zatím narazil a zaznamenal screenem. Předem ale říkám, že kromě prvního to nejsou žádné zásadní věci, které by nějak vážně kazily hru.

1) Pořídil jsem si loď Banshee Mark.2 (lodě třídy Interceptor jsou mé nejoblíbenější). Banshee Mk.2 má 6000 hull. Na screenu ale uvidíte, co z něj zbyde po zásahu jednou Swatter minou (štíty dole a žádné přídavné pancéřování). Swatter mina má hull damage 2386. :shock: Ta loď je bohužel v takovém stavu nehratelná. Je pravda, že jsem ji neměl vybavenou přídavným armorem a měl jen slaboučký štíty a i poměrně jednoduchý mise byly horor. (zkrátka pokaždý se mi podařilo někomu tu minu sežrat :lol: )

Banshee_Mk2.jpg
Banshee_Mk2


2) Tenhle bug kazí jen dojem z lítání po Síriu :) Jak vidíte, do lodě Red Hessians Gladius mírně táhne (je tam zima jak v psinci) a tudíž se v ní dá vydržet jen když je zaparkovaná ve stanici (jenže na parkovišti se mi z ní zase ztrácí věci - naposledy komunikátor a velmi vzácný kousek - shiprádio s přehrávačem kazet (někteří ještě snad pamatují)) :evil:

RH_Gladius_2.jpg
Deravy Gladius


3) Když lítám s charem kde mám Prison Linera a přepnu se na char se stíhačkou, při pohledu vzad zůstává nastavena vzdálenost kamery od stíhačky stejně jak u capital lodě. Toto je ale jen opravdu malý detail.

Lodicka.jpg
Kamera


4) Poslední bug se mi stal jen jednou. Při nákupu Bansheeho Mk.2 z tý základní stíhačky (Startracker nebo flyer?). Phalanx štít class 4 byl na staré lodi, na Bansheem je defaultně Civilian verze class4. Jak je vidět, Civilian štít přebral popis od Phalanx. Nechal jsem si ten Phalanx, takže jsem žádný problém nezaznamenal. Následně jsem pořídil loď Fury, kterou jsem obratem vyměnil zas za Banshee Mk2 a už bylo vše v pořádku (na Fury ale asi nebyl štít class4). Tohle jsem asi ani nemusel psát (nestojí to za řeč a melu o tom :)

To je všechno. I přes pár mušek, které spíše nestojí za řeč je tento mód velmi propracovaný, vyvážený - tudíž zábavný a jeden z nejlepších které jsem zkoušel.
SssnakessS

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát 29. led 2010 19:23:51
Bydliště: Plzeň

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod SssnakessS v úte 18. kvě 2010 13:38:41

Phalanx.jpg
Phalanx shield class 4

Civilian.jpg
Civilian shield class 4
SssnakessS

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 39
Registrován: pát 29. led 2010 19:23:51
Bydliště: Plzeň

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod Rick v úte 18. kvě 2010 13:54:09

Všechny uvedené bugy jsou dobře odstranitelné a až budeš ve hře požádej od odměnu za pomoc při ladění modu.
Obrázek
Rick

Uživatelský avatar
Administrátor
 
Příspěvky: 2411
Registrován: sob 15. bře 2008 12:30:00
Bydliště: Sirius

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod LordOfTheHell v úte 18. kvě 2010 16:46:33

1) Tak to je způsobeno tím že je to originální model. Dostává větší DMG od vůbuchů. Loď je složena z částí. To je možný důvod. Teoreticky by šli dát ty části dohromady do jednoho modelu, ale nevím jak by to bylo náročné....


2) chyba v texturách to půjde asi celkem snadno

3) tohle je myslím celkově pro všechny lodě nastavený jako konstanta, takže buď se to změní aby všechny byly udělaný na kapitály nebo to zůstanetak jak to je teď....
http://www.hal2007.eu - vytěžil jsem co se dalo
 
Příspěvky: 1268
Registrován: sob 15. kvě 2010 23:51:04

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod Am-Sher v úte 18. kvě 2010 18:00:25

No co se týče bodu tři, tak bych to nechal tak, jak je to teď :)
Am-Sher
Alta Nebula, Antares System, Eipentak planet
Am-Sher

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 22. bře 2010 8:24:19

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod halbos v úte 18. kvě 2010 21:28:39

Ja si všim takovýho malýho detailu.... jakto, že kotví loď BS Osiris Jak v Iota Hostis tak v Lambda Hostis? Žeby The Order pojmenovali dvě lodě stejně?

EDIT: basis hostis taky!
Naposledy upravil halbos dne úte 18. kvě 2010 21:30:23, celkově upraveno 1
halbos

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned 09. kvě 2010 10:02:34

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod halbos v úte 18. kvě 2010 21:50:42

Neni to nahodou advenced dread. ?
halbos

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 44
Registrován: ned 09. kvě 2010 10:02:34

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod LordOfTheHell v stř 19. kvě 2010 9:28:35

Draggo píše:
halbos píše:Ja si všim takovýho malýho detailu.... jakto, že kotví loď BS Osiris Jak v Iota Hostis tak v Lambda Hostis? Žeby The Order pojmenovali dvě lodě stejně?


Hlavně by se Osiris mohla dát ke koupi :/


Tak to není problém... když k tomu dostnu pokyn tak opravdu není co řešit
http://www.hal2007.eu - vytěžil jsem co se dalo
 
Příspěvky: 1268
Registrován: sob 15. kvě 2010 23:51:04

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod LordOfTheHell v stř 19. kvě 2010 10:27:18

LordOfTheHell píše:3) tohle je myslím celkově pro všechny lodě nastavený jako konstanta, takže buď se to změní aby všechny byly udělaný na kapitály nebo to zůstanetak jak to je teď....



Když jsem pitval tu stihačku (hs_gladius.cmp), tak jsem zjistil, že má model nadefinované dvě textury, které nejsou v *.mat souboru... takže buď nahradit a zkompilovat nebo najit ty textury a přidat mat soubor(to bude ale peklo)


EDIT: Tak jsem trochu hledal pomocí HardCMP a nebylo to tak hroné. Můj předpoklad byl správný. Ty chybějcí textury jsou v "bw_ships.mat". Takže stačí přidat definici do ini nebo předělat dva kódy a loď zkompilovat dohromady....
http://www.hal2007.eu - vytěžil jsem co se dalo
 
Příspěvky: 1268
Registrován: sob 15. kvě 2010 23:51:04

Re: Pár malých mušek

Příspěvekod Fugas v čtv 17. čer 2010 11:26:56

zkontrolujte někdo u Prison liner kolik má napsaných nano v infokartě. Všude čtu (i ve hře) jen 50 nano a přitom jich vozim 250. Mohl by to být jen přepis.
Fugas

Uživatelský avatar
 
Příspěvky: 764
Registrován: úte 25. srp 2009 8:25:07
Bydliště: Praha

Další

Zpět na MOD - Nahlášení BUGu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron